Политика за качество
Политика за качество
Angelini Pharma се ангажира да гарантира безопасни и ефективни продукти, както и отлични услуги, с цел да осигури максимално удовлетворение на нашите клиенти и заинтересовани страни при пълно съответствие с приложимите закони и разпоредби.
Всички дейности за предлагани на пазара продукти, свързани с научноизследователска и развойна дейност, развитие на бизнеса, производство в нашите заводи и квалифицирани доставчици, производител на медицински изделия, маркетинг, дистрибуция, логистика, помощ след пускане на пазара и бдителност, са вдъхновени от Политиката за качество, състояща се от следното принципи:
1. ФОКУС НА КЛИЕНТА
Angelini Pharma се ангажира да разбира и удовлетворява очакванията на клиентите, в съответствие с изискванията на пазара, териториалното законодателство в страните, в които Angelini Pharma оперира, и всички страни, участващи в нейните бизнес процеси.
2. ПОДХОД ПО ПРОЦЕС И ОСНОВАН НА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
Angelini Pharma идентифицира основните си процеси и се ангажира непрекъснато да ги подобрява чрез следните параметри:
Определяне на целите и наблюдение и контрол на резултатите;
Отговорности и дефиниране на ресурсите;
Идентифициране, оценка и смекчаване на риска;
Определение за възможност.
3. ЛИДЕРСТВО
Angelini Pharma се ангажира да има ефективна система за качество, която гарантира, че всички необходими ресурси са налични и планираните цели са в съответствие с контекста и стратегическата посока на компанията.
Angelini Pharma се ангажира да споделя своята Политика за качество с всички служители и заинтересовани страни и редовно да я преразглежда в съответствие с целите и контекста, в които Angelini Pharma разработва, произвежда и разпространява своите продукти.
4. УЧАСТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ И ЗАИНТЕРЕСОВАНИ СТРАНИ
Angelini Pharma разглежда участието на служителите и заинтересованите страни като основен стратегически фактор. За да постигне тази цел, Angelini Pharma прилага програми за обучение за всички свои служители, за да развиват и повишават техните умения.
В същото време Angelini Pharma безмилостно подчертава пред всички служители важността и стойността на качеството в работата на всеки, като моли да останат фокусирани върху идентифицирането на всяка област на подобрение, свързана с работата, като същевременно се вдъхновява от проактивност, отчетност и ангажираност.
Angelini Pharma си сътрудничи с доставчици, клиенти и други заинтересовани страни, за да подобрява непрекъснато качеството на своите продукти и услуги.
5. НЕПРЕКЪСНАТО ПОДОБРЯВАНЕ
Angelini Pharma има за цел непрекъснато да подобрява работата на своята система за качество, следвайки следните цели:
Максимална безопасност за пациенти и потребители;
Пълно съответствие със стандартите за качество във всички сектори и пазари, на които компанията оперира, като се започне от фазата на проучване и разработка;
Прогресивно намаляване на дефектите за продукти, произведени в собствени фабрики и от доставчици;
Повишаване на удовлетвореността на клиентите чрез непрекъснато намаляване на оплакванията и все по-ефективно обслужване;
Изпълнение на планове за подобряване на качеството и програми за намаляване на риска, свързани с критични бизнес процеси;
Системно намаляване на некачествените разходи.
Тези цели и свързаните с тях резултати се преразглеждат периодично, за да се гарантира тяхната уместност и съвместимост с контекста и стратегическите интереси на компанията.